شناسهٔ خبر: 174381 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان:

احداث ساختمان فرمانداری آغاجاری ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد 

فرمانداری آغاجاری  رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: احداث ساختمان فرمانداری شهرستان آغاجاری بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، حامد نقاش، رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به پروژه‌های در حال احداث این اداره گفت: عملیات اجرایی احداث ساختمان فرمانداری آغاجاری با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان از محل منابع استانی در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود با تزریق به موقع اعتبارات در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

نقاش پیشرفت فیزیکی این پروژه را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد، و افزود: احداث این ساختمان اداری در مساحتی به وسعت ۸۰۰ متر مربع زیربنا در حال ساخت است.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه این ساختمان با اسکلت بتنی ساخته می‌شود، اظهار داشت: ساختمان فرمانداری آغاجاری در ۲ طبقه و با در نظر گرفتن کلیه موارد مورد نیاز ساختمان‌های اداری احداث می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم، ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی استان با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.